» Punkty za zakupy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

Referencje

alt

alt

alt

alt

alt

Partnerzy

alt

alt

alt

Punkty za zakupy

alt

Punkt Ksero

alt

Punkty za zakupy

1. Co to jest System Punktów ?

W trosce o zadowolenie naszych klientów stworzyliśmy System Punktowy. Zakup produktów w naszym sklepie premiowany jest punktami. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Wszystkie punkty zdobyte w sklepie Global Print posiadają wartość pieniężną i mogą zostać użyte do zapłaty za asortyment dostępny w Sklepie.

System Punktów został uruchomiony  01 styczeń 2013. Wszystkie transakcje wykonane przed aktualizacją systemu pozostają bez zmian.

2. Jak działa System Punktów ?

Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są każdemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Zdobyte we wcześniejszych zamówieniach punkty można dowolnie przeznaczać na inne produkty z oferty Global Print. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w panelu klienta. Podczas składania w przyszłości kolejnych zamówień, jeśli Klient posiada zatwierdzone punkty pojawia się możliwość zapłaty za towar przy ich użyciu.

3. Punkty i ich wartość

Aktualnie, za każde 1,00 zł wydane w Global Print zostanie naliczony 1 pkt
Dla przykładu:

          Wartość Zakupu:  200,00 zł
          Ilość przyznanych punktów:  200
          Wartość przyznanych punktów:  1,00 zł

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny będzie zawsze aktualny i widoczny dla klientów.

4. Wydawanie Punktów za zakupy

Jeżeli posiadasz zatwierdzone punkty, możesz je użyć do dokonania zakupów w naszym sklepie Global Print. Podczas procesu składania zamówienia, na tej samej stronie, na której wybieramy formę płatności pojawi się okienko z możliwością wybrania zapłaty punktami. Jeżeli ilość punktów będzie wystarczająca aby pokryć całą wartość zamówienia nie ma potrzeby wybierania dodatkowej formy płatności. Jeżeli jednak punkty nie pokryją całej kwoty zamówienia trzeba będzie wybrać dodatkową formę płatności. Po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami przy potwierdzeniu zamówienia pokaże się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów, a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta. 

5. Minimalna wartość zakupu

Minimalna wartość zamówienia aby móc wykorzystać zebrane punkty to: 1,00 zł.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

6. Czy dostanę punkty za kwotę podatku ?

Tak. Podczas naliczania ilości punktów uwzględniana jest pełna kwota którą płaci klient za produkty w zamówieniu, a więc z uwzględnieniem podatku.

7. Czy dostanę punkty za przecenione produkty ?

Tak. W procesie naliczania punktów są brane pod uwagę produkty których cena jest ceną promocyjną.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

8. Czy dostanę punkty za zamówienia opłacone punktami ?

Nie. W procesie naliczania punktów nie są brane pod uwagę zamówienia za które zapłacono punktami z dotychczasowej puli punktów.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

9. Czy dostanę punkty za napisanie recenzji zakupionego produktu ?

Tak. W procesie naliczania punktów brane pod uwagę są napisane recenzje zakupionych produktów. Za każdą napisaną recenzję otrzymujemy 10 punktów.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

10. Warunki użytkowania
  1. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w Global Print.
  2. Zdobyte punkty wykorzystać można tylko w Global Print.
  3. Uzyskane punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
  4. Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu.
  5. Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie płacąc nimi za produkty znajdujące się w ofercie Global Print.
  6. Punkty nie będą refundowane w przypadku wycofania lub niezrealizowania zamówienia.
  7. W przypadku wycofania lub braku realizacji zamówienia punkty uzyskane za to zamówienie będą likwidowane z konta klienta.
  8. Kiedy dokonujesz zakupu z użyciem punktów, konieczny jest wybór innej metody płatności jeśli wartość punktów nie pokrywa kosztów całego zamówienia.
  9. Punkty za recenzje zostaną przyznane, jeżeli klient faktycznie zakupił opiniowany produkt.
  10. Punkty wygasają po okresie 12 miesięcy.
Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

11. Kiedy wystąpi problem ?

W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktów prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl