Strona główna » Zwroty i Reklamacje

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

Referencje

alt

alt

alt

alt

alt

alt

Regeneracja

alt

Punkt Ksero

alt

Partnerzy

alt alt alt alt

Punkty za zakupy

alt

Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W tym celu wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej i wyślij skan mailem na sklep@globalprint.pl lub wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki z zwracanym produktem/-ami.

Towar odeślij na poniższy adres:
GLOBALPRINT.PL sp. z o.o.
Os. Orła Białego 74/130
Poznań 61-251

W ciągu 3 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należności na wskazane konto bankowe.


Pobierz formularz zwrotu TUTAJ

 

REKLAMACJE

1. Jeżeli Towar ma wady lub został uszkodzony podczas dostawy, Kupujący jest uprawniony do jego przesłania na adres:

GLOBALPRINT.PL sp. z o.o.
Os. Orła Białego 74/130
Poznań 61-251

Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy www.globalprint.pl posiadają gwarancję. Po ujawnieniu wad lub uszkodzeń należy skontaktować się z działem reklamacji naszej firmy za pośrednictwem strony (kupujący zarejestrowani w sklepie) lub pod adresem sklep@globalprint.pl opisując wadę/usterkę zakupionego towaru za pomocą formularza poniżej.
Kupujący proszeni są, aby reklamacja obejmowała możliwie dokładny opis wady, wskazanie, w jaki sposób Kupujący żąda załatwienia reklamacji oraz fakturę VAT lub Paragon. Sklep internetowy zapewnia, że w razie potrzeby zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ewentualne dodatkowe zapytania lub prośby ze strony sklepu internetowego www.globalprint.pl będą miały na celu wyłącznie dobro Kupującego i jak najlepszy oraz najszybszy sposób załatwienia zgłoszonej przez Kupującego reklamacji.

2. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeżeli nie będzie to możliwe, Kupujący będzie mógł, według własnego uznania, odstąpić od umowy sprzedaży i otrzymać zwrot zapłaconej ceny Towaru albo wybrać inny Towar z oferty Sklepu w cenie odpowiadającej cenie Towaru, co do którego została zgłoszona reklamacja.

4. Zwrot kwoty z tytułu ceny sprzedaży nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty zwrotu Towaru w sposób wskazany przez Kupującego.


Pobierz formularz reklamacji TUTAJ


 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu