Strona główna » Sposoby płatności

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

Referencje

alt

alt

alt

alt

alt

alt

Regeneracja

alt

Punkt Ksero

alt

Partnerzy

alt alt alt alt

Punkty za zakupy

alt

Sposoby płatności

Płać wygodnie w GlobalPrint.pl

W sklepie internetowym GlobalPrint.pl możesz zapłacić na różne sposoby. Sposób płatności wybierasz w trakcie składania zamówienia.

1. Gotówka

Za zamówione towary płacisz gotówką przy odbiorze wybranemu przy składaniu zamówienia spedytorowi lub w punkcie odbioru (os. Orła Białego 74/140 piętro A, 61-251 Poznań). Ten sposób płatności jest bardzo wygodny dla wielu klientów.

2. Karta Płatnicza

Za zamówione towary płacisz kartą płatniczą. Płatność dostępna w punkcie odbioru (os. Orła Białego 74/130 piętro A, 61-251 Poznań) lub podczas dostawy towaru do firm na terenie poznania. Ten sposób płatności jest pożądany dla osób ceniących sobie szybkość transakcji.

3. Przelew

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z numerem rachunku bankowego, na który wpłacasz pieniądze podając w tytule przelewu numer zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez nas wpłaty.

4. Przelew bezpośredni PayU

Składając zamówienie zostaniesz przekierowany na stronę firmy PayU S.A. - naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych, a następnie do Twojego banku. Za ten sposób zapłaty pobierana jest prowizja 3,1% od wartości zamówienia. Wartość ta jest uwzględniona na fakturze lub paragonie i zawiera podatek VAT. Dokonana płatność praktycznie od razu wpływa na konto pośrednika. Po potwierdzeniu płatności i jej akceptacji przez firmę PayU S.A. wyślemy do Ciebie zamówione Towary.

5. Przelew bankowy z odroczonym terminem płatności 14 dni. Dla Instytucji Państwowych oraz Jednostek Budżetowych.

Przelew bankowy z odroczonym terminem płatności 14 dni skierowany jest do Instytucji Państwowych oraz Jednostek Budżetowych. Płatność musi zostać dokonana przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe w terminie 14 dni od złożenia zamówienia i otrzymania towaru przez zamawiającego. Dane do wpłaty zostaną przesłane po potwierdzeniu zamówienia oraz będą zawarte na Fakturze VAT. Każde zamówienie z odroczonym terminem płatności jest weryfikowane przez obsługę sklepu oraz dodatkowo musi zostać potwierdzone z oficjalnego e-maila Instytucji Państwowej lub Jednostki Budżetowej.


 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu